تاريخ : | | نویسنده : amouzeshelmi

دبیر علمی همایش ملی برند (خلاقیت و مهندسی برند گردشگری) گفت: برند به صورت یک مطالبه درآمده و شهر توریستی شیراز فاقد برند گردشگری است.

به گزارش مهر، محسن کرابی عصر شنبه در دومین سمینار مدیریت برند در صنعت گردشگری اظهار داشت: در دنیای رقابت امروز شهر شیراز با پتانسیل های تاریخی و طبیعی که دارد تنها باید به صورت متفاوت معرفی شود اما این شهر فاقد برند گردشگری است.

وی تاکید کرد: برند یک تجسم ذهنی است و برای شناساندن شیراز در یک برند به جهانیان باید مولفه های شاخص آن را پررنگ کرده و باصرف زمان مناسب، طرحی شاخص ایجاد کنیم.

دبیرعلمی همایش ملی برند گردشگری ادامه داد: در سمینار گذشته مفاهیم برآورد شده و چون مبحث برند موضوعی جدید است باید مطالعات تطبیقی روی آن صورت گیرد.

کرابی اظهار داشت: با پیشرفت صنعت گردشگردی، داشتن برند برای تبلیغ گردشگری در هتلها، آژانسها مطالبه جدی بوده و متاسفانه ایران در این راستا خوب پیش نرفته است.

وی عنوان کرد: باید جایگاه شیراز به عنوان منطقه ای که جاذبه گردشگری بسیار دارد در بین شهرهای دیگر شناخته شود تا بتوان با برنامه های جذاب و داشتن برندی خاص سرمایه گذار و گردشگر را جذب کرد.

رپورتاژ
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
جشن عروسی
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
حمل نخاله ساختمانی و ضایعات عمرانی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
جدیدترین تجهیزات تالار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
دوربین مداربسته
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
روغن خراطین اصل
تفاوت دینگ با اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب آنلاین
انجام پایان نامه مدیریت
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
نمایندگی برندها در ایران

لینک های مفید
آموزش مجازی | تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.